Palautukset & tuotevaihdot

Hyvitämme kaikki käyttämättömät tuotteet 30 päivän kuluessa tilauksesi saamisesta. Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan ja tuotelaput kiinnitettyinä. Hyväksymme palautettavaksi vain tuotteita, jotka on ostettu jostakin Fjällrävenin verkkokaupastamme. Katso alta tietoa räätälöidyistä tuotteista (Kånken Me ja Kånken Me Mini).

Peruaksesi ostosopimuksesi voit käyttää verkko-ostosten palautuslomaketta tai palauttaa tuotteet seuraavien ohjeiden mukaisesti.

Näin teet palautuksen

Palauttaaksesi tuotteita, napsauta toimitusvahvistuksesi linkkiä tai noudata alla olevia ohjeita:

    1. Napsauta tästä ja anna tilausnumerosi ja tilauksessa rekisteröity sähköpostiosoite.
    2. Valitse tuote/tuotteet, jonka/jotka haluat palauttaa. 
    3. Valitse palautussyy.

      • Jos haluat ilmoittaa reklamaatiosta, napsauta kohdasta ”Tee reklamaatio”. Pyyntö lähetetään asiakaspalveluumme josta otetaan sinuun yhteyttä lisäohjeiden kanssa.

      • Jos haluat vaihtaa tuotteen, valitse uusi koko/väri vaihtoehtoluettelosta.

      Huomaa, että korvaavaa tuotetta ei lähetetä sinulle ennen kuin palautettava tuote saapuu varastollemme. Pidätämme oikeuden myöntää hyvityksen, jos vaihtoa ei voida suorittaa tällä hetkellä.
    4. Saatavilla oleva palautuspalvelu; napsauta kyseistä vaihtoehtoa. 
    5. Tulosta saamasi palautuskortti.
       

      • Pakkaa tuote/tuotteet huolellisesti laatikkoon. Voit käyttää laatikkoa, jossa tuo-te/tuotteet saapui/saapuivat. Halutessasi voit käyttää muutakin pakkausta.

      • Kiinnitä palautuskortti
      laatikon päälle. Peitä tai irroita paketista mahdolliset vanhat palautuskortit.
    6. Jätä paketti palautuspisteeseen.
       

      • Säilytä palautuksesta saamasi kuitti. Kuitti tarvitaan todisteeksi palautuksesta, mikäli paketti häviää kuljetuksessa.

Kustomoidut tuotteet

Kustomoituja tai selkeästi henkilökohtaiseksi muokattuja tuotteita (eli Kånken Me ja Kånken Me Mini) ei koske peruutusoikeus (katso lisätietoa käyttöehdoistamme ja peruutusoikeuksia koskevista ohjeista). Katso lisätietoa virheellisistä tuotteista käyttöehdoistamme sekä tuotevirheiden kohdasta.

Hyvitysprosessi

Hyvitämme palautetut tuotteet samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisen ostoksen maksamiseen. Esimerkki: Jos maksoit luottokortilla, teemme hyvityksen luottokortillesi. Hyvitys tehdään 14 päivän kuluessa palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta.

Takuu

Tarjoamme verkkokaupan kautta ostetuille tuotteillemme 2 vuoden takuun, joka alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Jos valitus hyväksytään, hyvitämme palautuspostikulut. Ota takuuoikeuksiin vetoamiseksi ja ennalta maksetun lähetystarran saamiseksi yhteys asiakaspalveluummemeihin täältä löytyvän lomakkeen avulla (avautuu uuteen ikkunaan) tai puhelimitse (0046 (0) 660 490890).